Geri git   Favori Forum - Kapsamlı Bilgi Platformu » OYUN MERKEZİ » Metin2 » Metin2 Karakter Gelişimi


Seçenekler
Ok Becerili Ninja Hakkında Tam Kılavuz
Alt 05-01-2010, 01:08 AM   #1 (permalink)
Standart Ok Becerili Ninja Hakkında Tam Kılavuz

Ok Becerili Ninja Hakkında Tam Kılavuz


Ok Becerili Ninja Hakkında Tam Kılavuz



Ok Becerili (Yaylı) Ninja kimdir?


Okçu, olaganüstü hasar vermeye kendini adamış ninjadır (suikastçidir). Bu, hedefiniz çok uzakta iken size gerçek dışı gibi gelebilir, fakat asıl olan şudur ki, rakibe/düşmana ne kadar çok yaklaşırsanız, bu oranda yüksek hasar verebilirsiniz. Okçular alışıldık bir sınıf degildirler. Bir okçuyu egitmek çok emek, zaman ve sabır şsteyen bir iştir ve eger bu işe kendinizi adamaz iseniz, iyi bir okçu ortaya çıkaramazsınız. Bir yaratıga bir ok ile vurabildiginiz sürece, daha yavaş deneyim kazanacaksınız. Ve bir yaratıgı yenmenin tek yolu zehir ok yeteneginiizin gelistirilmesidir.


Neden Okçu Ninjayı seçesiniz?

Herşeyden önce oynamak için son derece eglenceli bir sınıftır. Yüksek hasarı verdigi için pvp için çok iyidir. Okçular bu oyun içinde en yüksek hasarı verebilen sınıftır. Ayrıca çok iyi bir destek sınıfıdır (savaşlar ve Lonca savaşlarında), çünkü lonca üyelerine veya takım üyelerine son derece etkili olarak yardımcı olabilecektir. Takım oluşturmak için çok aranan bir karakter türü olacaksınız, çünkü bir çok yaratıgın aklını çelebilirsiniz ve o yaratıkları takıma çekebilirsiniz.


Okçunun Becerileri Nelerdir?

Tekrarlanan Atış: Bu beceri size, hedefe dogru aynı anda bir çok ok atışı yapmanıza imkan verecektir. Belirtilen hasar, tek bir ok ile yapabileceginiz hasar miktarı olmayıp, tüm okların birlikte verecekleri hasara işarettir. Bu beceri pvp için iyidir ve büyük yaratıkları öldürmek için yararlıdır. Bu beceriyi kullanma aralıgı çok uzun degildir (15 saniye), dolayısıyla bu beceriyi sıkça kullanmanız söz konusu olabilecektir.

Ateşli Ok: Okunuz ateşlenecek ve rakibe saplanacaktır. Vurulan rakip etrafında küçük bir etki alanı oluşturacak ve onu çevreleyen diger düşmanlar da oktan daha küçük derecede etkilenecektir. Bu büyü 180 derecelik bir alan açıgı için etkili olabilmektedir. Bu beceriyi kullanma aralıgı biraz daha fazladır (25 saniye), fakat buna degerdir.

Zehirli Ok: Okunuz zehir ile vuracaktır ve etrafınızdaki rakipleri etkileyecektir. Bu, ateşli oktan daha geniş bir alanı etkisi altına almaktadır, fakat daha az hasara sebebiyet vermektedir. Bu büyünün en büyük özelligi, düşmanı yere devirebilen tek yetenek oluşudur. Bu size, iksir almak için zaman kazandırmaktadır. Bu beceriyi kullanma aralıgı ateşli ok ile aynıdır (25 saniye).

Ok Yagmuru: Ok yagmuru, birden fazla oku birden fazla düşman üzerine fırlatmaktır. Bu becerinin verdigi hasar oldukça büyüktür, falkat maalesef kontrol edilebilir degildir. Farklı yaratık gruplarına bu yetenegi kullanarak ok fırlatabilirsiniz, fakat yine de çok kısa bir süre içinde o grup yaratık tarafından kendinizi çevrelenmiş bulacaksınız. 1inci Seviyede 2 ok fırlatabileceksiniz. M5 Seviyesinde veya o civarda 7 ok fırlatabileceksiniz. Bu beceri çok kullanışlı olmamakla birlikte, yine de yaratıkları kendinize veya grubunuza dogru çekmek için yararlıdır. Bu yetengi kullanabilme aralıgı diger yeteneklere oranla daha düşüktür. (12 saniye).

Hafif Adım: Bu beceri size yürüme hızı ve güzel bir görüntü efekti saglamaktadır. Fakat bu becerinin puanları deger mi? Bu sorunun cevabı tamamen size kalmış, çünkü hızlı koşmayı, fazla hasara tercih etmeniz gerekecektir.


Olagan Ok Becerili Ninja için Beceri Gelişimi

Hafif adım dışındaki tüm becerilere birer puan verebilrisiniz. Tabi ki hafif adım becerisine de puan verebilirsiniz, fakat bu kılavuzu hazırlayanın önerisi aksi yöndedir.

Yaratık öldürme gelişimi: MAX (azami) ateşli ok ilk önce, bununla inanılmaz derecede hasar verebilirsiniz. Azami zehirli ok ikinci sırada. Bunun amacı düşmanı şaşırtma becerinizin geliştirilmesi ile fazla hasar oluşumunu saglamaktır. Daha sonra azami tekrarlanan atış, ve böylece bir yaratıgı hızlıca öldürme imkanına sahip olacaksınız. Ayrıca bu beceriyi pvp'de sıkça kullanabileceksiniz.

Ateşli Ok > Zehirli Ok > Tekrarlanan Vuruş

Pvp gelişimi: MAX ateşli ok ilk başta, daha sonra tekrarlanan atış ve en sonunda da zehirli ok. Olaganüstü hasar verip, tekrarlanan vuruş ile daha hızlı vuruş yapabileceksiniz. Zehirli ok, 1 puanda dahi tutulabilir, sadece düşmanı şaşırtmak için kullanılabilir (düşmanı zehirlemek çok da etkili bir yöntem olmayacak) ve onun yerine hafif adım becerisi seçilebilecektir. Bu yolla düşmanlarınızdan kaçabileceksiniz de.

Ateşli Ok > Tekrarlanan Atış > Zehirli Ok/Hafif Adım

Alternatif Gelişim: Bazı oyuncular karışık vuruş tekniklerini karıştırmak isteyebilirler. Eger bunu yapan olur ise, bana PM ile ulaşsın, gereken bilgileri bu kılavuza ekleriz.

Olagan Ok Becerili Ninja için Stat Gelişimi

Stat puanları hakkında kısa bilgi:

STR: Hasarı yükseltmektedir, yayınızla birlikte çalışmaktadır.
DEX: Hem hasar, hem de kaçma oranınızı yükseltmektedir. Bunlar da savunmanızı etkilemektedir
CON: Savunmanızı ve yaşam puanlarınızı arttırmaktadır.
INT: büyü puanlarınızı yükseltmektedir, büyü hasarı ve büyü savunmayı yükseltmektedir.
DR: Hasara dayanıklılık. Bu savunmayı etkilemektedir. Bunun hakkında çok fazla bilgi olmamasına ragmen, vuruş yaptıgınız zaman hasarın düştügünü göreceksiniz. Fakat bu, karakterinizin düşman saldırılarından kaçabilecek nitelikte kılmaz.


max dex > max str > max con. İlk başlarda bu formülü kullanarak daha az hasar alacak ve yaşamak için biraz savunma kazanacaksınız. Çok fazla ölmeyeceksiniz, fakat karşı tarafa da, str basmaya başlamadan, çok fazla hasar veremeyeceksiniz. Beceri hasarınız düzenli saldırılarda hasar yoklugunu kompanse edecektir.

max str > max dex > max con. İnanılmaz hasar vereceksiniz, başlangıçta bile! Fakat biraz dex verene kadar hiç savunmanız olmayacak. Bu bastıgınız dex de size sadece sınırlı bir savunma saglayacaktır. Bu gelişim türü, ilgili oyuncunun pahalı ve yüksek + lı korunma eşyaları alabilecek kadar zengin olması halinde önerilmektedir.

2 dex / 1 con > dex maksimuma getirildikten sonra, max str > str maksimuma getirildikten sonra, max con. Bu en güvenli gelişim gibi görünmektedir. Başlarda çok fazla con'a ihtiyaç duymazsınız, çünkü hasarınız büyük ölçüde zarar görecektir. Hasarınız, dex'n azamiye getirilmesine kadar sınırlı olacaktır.

2 str / 1 con > str maksimuma getirildikten sonra, max dex > dex maksimuma getirildikten sonra, max con. Önceki gelişime oranla daha yüksek hasar.

Başlarda con'a ihtiyaç duyulup duyulmadıgı konusunda ciddi tartışmalar söz konusudur. Bu klavuzu hazırlayana göre, ilk başlarda con'a ihtiyaç yoktur, çünkü azami dex gelişimi kullanıldıktan sonra yaşamda kalabilmek için bazı iksirlerin tüketilmesi gerekiyor. Fakat sonuçta + hayat puanları söz konusudur ve bu da saglık eksikligini gideriyor. Daha sonraki aşamalarda con bir zorunluluktur.

Eşyalar/Donanım

Donanımınız çok önemlidir. Özellikle pvp için. İlk başlarda donanımınızı +4 seviyesine gitirin, bu genelde çok iş görür ve çok da fazla para gerektirmez. Daha sonraki aşamalarda, ne kadar çok + eklerseniz ve ne kadar çok hayat puanı bonusu eklerseniz, o kadar iyidir. Bir ok becerili ninja + str'ye +dex'e ihtiyaç duydugundan daha fazla ihtiyaç duymaktadır. Hasara ihtiyacınız vardır, çünkü bu sizin en güçlü noktanızdır. Üstünde durmanız gereken eşyalar:


* Abanoz küpe +7 veya daha fazla. Bunlar yüksek g ç ve yüksek saglıkla ihtiyaç duydugunuz eşyalardır.
* Boynuz yayı +7 veya daha yüksek.
* Hayat puanı bonusu olan silahlar. Bunlar savaşçının eşyaları kadar pahalı degildir. Bu silahları en azından +4 yapın.
* Hasar becerisinin zamanını azaltan eşyalar. Bu becerinizi kullanmak için ne kadar az zaman aralıgı beklemek zorunda olursanız o kadar yüksek hasar verebilirsiniz.
* Hız eşyaları. Bir ok becerili ninja için hız sıb derece önemlidir. Çünkü bu ninja bir avcıdır. +15 ve +30 saldırı hızı olan oklar arasında çok büyük fark vardır. Saldırı hızı ne kadar düşük ise, o kadar çok hasar verilmektedir. Bu hasar verme yeteneginizi etkileyecektir. Fakat, eger saldırı hızında bonus bulursanız, bunun da size zararı dokunmayacak.
Alıntı ile Cevapla Hızlı Cevap

Benzer Konular
Kılavuz Rüya Tabiri (Rüyada Kılavuz Görmek)
Rüyada Kılavuz Görmek Rüyada kılavuz görmekhttp://www.favorifrm.net/images/smilies/virgs.gif buna göre çalışmalarına yön vereceğine delâlet eder.
Kılavuz
http://www.ilknokta.com/urun/K/9789752109643.jpg Clive Cusslerhttp://www.favorifrm.net/images/smilies/virgs.gif Paul Kemprecos
Atlar Hakkında Tam Kılavuz
*Ata binmek istiyorsanız herşey Seyis'ten geçer.Atlar hakkında bilgiyi,binicilik kartıyla binmeyi,at alma görevini ve seviye atlatma görevini Seyis...
Ok Becerili Ninja Hakkında Tam Kılavuz
Ninjalar Hakkında Kısa bir Kılavuz Ninjalar rakiplerinin arkalarından belirerek öldürücü zarar verebilen sınıftırlar. Ninjalar, bu oyunun...
Kılavuz Nesil
Batılın önünde set Hakk'a kılavuz nesil İlimde Ak Şemseddin Kararda Yavuz nesil Hakk'a kılavuz nesil

Hızlı Cevap
Mesajınız:
Seçenekler

Seçenekler
Stil

WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:27 AM.
Yasal Uyarı Favori Forum
Favori Forum'da Mp3, Hack, Adult, Warez, Crack, Serial, Full Film, Full Oyun Vs. İllegal İçerikli Paylaşım Kesinlikle Yasaktır.
Logomuzda Kullanılan Maskot Favorifrm.Net 'e Aittir ve TPE Tarafından Tescillidir. İzinsiz Kullanılamaz.

Sitemiz Forum sitesi olduğu için sitemize kayıtlı üyelerimiz yazı, resim ve diğer materyalleri kontrol edilmeksizin sitemize ekleyebilmektedir. 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda ilgili yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi mail adresine yollayabilir veya Buradaki Formu Doldurarak bize iletebilirsiniz.
Kuruluş : 13/ARALIK/2006
2006 - 2014 Favorifrm.Net Her Hakkı Saklıdır.
Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright ©2000-2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO