Geri git   Favori Forum - Kapsamlı Bilgi Platformu » BAYANLAR PANOSU » Bayanlar Kulübü


Seçenekler
bayalnanlar yardım marka bulmam lazım
Alt 26-06-2009, 10:37 PM   #1 (permalink)
Standart bayalnanlar yardım marka bulmam lazım

daha önce kullanılmamış patenti alınmamış

bayanları gördüğü zaman beni al dedirtecek

bi etek ve bayan ceket markası arıyorum

bayanlar yardımcı olursanız sevinirim

ERKEKLERDE YARDIMCI OLABİLİR

bayana hitap ettiği için bayanlar daha ii bulur die düşündüm ama



HERKEZİN FİKİRLERİNİ BEKLİYORUM SAÇMA DİE FALAN DÜŞÜNMEYİN

YAZILANLARI BEN KONTROL EDİCEM PATENTİ ALINMAMIŞSA

DÜŞÜNEBİLİRİZ

BAYAN GİYİM ÜZERİNE Bİ MARKA ARIYORUZ YARDIMCI OLAN

ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR....



Alıntı ile Cevapla Hızlı Cevap

Benzer Konular
Modifiye de alışıldık bir marka mı,yoksa alışılmadık bir marka mı tercih ederdiniz?
Arkadaşlar eğer modifiye yapsanız seçeceğiniz marka PEUGEOT 106,VW GOLF,HONDA CIVIC gibi bir marka ve modeller mi olurdu?..Yoksa kimselerin modifiye...
bayanlar yardım marka bulmam lazım
daha önce kullanılmamış patenti alınmamış bayanları gördüğü zaman beni al dedirtecek bi etek ve bayan ceket markası arıyorum bayanlar...
Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be Anlayana Markayız Anlamayana Makarayız Boş
Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be Anlayana Markayız Anlamayana Makarayız Boş Ver Biz Rahatız YurekLerde ünLem akıLarDa sOru iŞaretiyim...
+ Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be, Anlayana Markayız, Anlamayana Makarayız
+ Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be, Anlayana Markayız, Anlamayana Makarayız Boş Ver Biz Rahatız.. + YurekLerde ünLem akıLarDa...
+ Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be, Anlayana Markayız, Anlamayana Makarayız Boş Ver Biz Rahatız..
+ Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be, Anlayana Markayız, Anlamayana Makarayız Boş Ver Biz Rahatız.. + YurekLerde ünLem akıLarDa...

Hızlı Cevap
Mesajınız:
Seçenekler

Seçenekler
Stil

WEZ Format +2. Şuan Saat: 11:38 PM.
Yasal Uyarı Favori Forum
Favori Forum'da Mp3, Hack, Adult, Warez, Crack, Serial, Full Film, Full Oyun Vs. İllegal İçerikli Paylaşım Kesinlikle Yasaktır.
Logomuzda Kullanılan Maskot Favorifrm.Net 'e Aittir ve TPE Tarafından Tescillidir. İzinsiz Kullanılamaz.

Sitemiz Forum sitesi olduğu için sitemize kayıtlı üyelerimiz yazı, resim ve diğer materyalleri kontrol edilmeksizin sitemize ekleyebilmektedir. 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda ilgili yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi mail adresine yollayabilir veya Buradaki Formu Doldurarak bize iletebilirsiniz.
Kuruluş : 13/ARALIK/2006
2006 - 2014 Favorifrm.Net Her Hakkı Saklıdır.
Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright ©2000-2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO